Categorie
Design, Digital, Strategie
Over dit project

Klant

Getaway

Introductie

Onder het motto ‘Shortstay in style’ biedt Getaway luxueus ingerichte kamers aan een lage prijs. Het concept focust zich op “het huiselijke” en richt zich op verblijven van één nacht tot verschillende maanden. Zowel zakelijke reizigers als toeristen zijn er van harte welkom.

 

‘Home is not a place, it’s a feeling’ was dan ook het eerste dat in ons opkwam bij het bezoeken van 1 van de vestigingen. En net als de bezielers van dit eigentijdse en flexibele concept, waren we onmiddellijk overtuigd van deze samenwerking. We werkten voor Getaway een omnichannel strategie uit en verzorgen al verschillende jaren de SEO, SEA, Social Media, Content en een deel van hun drukwerk.

 

Lange termijn samenwerking met een shortstay concept. Van een win-win geproken!

Ons werk

Strategie, branding, digital, social, advertising

kleurenpalet

drukwerk

iconen

businesscards

social media

presentatie

presentatie

realisaties