Klant
Introductie
Je kent het vast en zeker; een ietwat vervelend, anoniem telefoontje met commerciële aanbiedingen. Om te voorkomen dat je dergelijke telefoontjes ontvangt, is DNCM- of ook wel Do Not Call Me – in het leven geroepen. Een lijst die ervoor zorgt dat je geen ongewenste reclame meer ontvangt via de telefoon. Wij namen maar al te graag de strategie en advertising onder de loep en creëerden in het najaar van 2018 een campagne in Sinterklaasthema. Het doel? Deelnemers tijdens een marketingcongres bewust maken van de hoge boetes die verbonden zijn aan niet respecteren van de lijst. Want de kans dat Sinterklaas €80,000 euro als cadeau geeft, is redelijk onwaarschijnlijk.
Ons werk
Strategie, concept, design, advertising
BOEM
The eagle has landed. Of misschien is het een feniks.
Een die uit zijn as herrijst, vuurwerk incluis. Want na tien jaar knallen
vonden we het tijd voor nog eens een serieuze uitspatting.
BOEM dus. Paukenslag
Ook tijdens de corona lockdown hielpen we ondernemers met wijzigende marketing strategieën, optimalisaties van websites en online vindbaarheid. Maar ook voor webshops kan je bij ons terecht. Ben jij benieuwd hoe wij je kunnen helpen in deze bijzondere tijden? Ontdek het vrijblijvend dankzij onze gratis e-consult! Twv €150.