Hoe future proof
is jouw bedrijf?

Een toekomstgericht bedrijf:

 

volgt een duidelijke strategie

heeft een sterk merk

heeft een geoptimaliseerde website

zet in op digitale marketing

vind je op social media

 

Herken jij jouw bedrijf hierin? Ben je niet helemaal zeker? Doe onze future proof check and find out.

Hoe future proof
is jouw bedrijf?

Een toekomstgericht bedrijf:

 

volgt een duidelijke strategie

heeft een sterk merk

heeft een geoptimaliseerde website

zet in op digitale marketing

vind je op social media

 

Herken jij jouw bedrijf hierin? Ben je niet helemaal zeker? Doe onze future proof check and find out. 🚀

  • Strategie

  • (*) We hebben duidelijke doelen gesteld en weten exact naar wat we moeten streven.

  • Hidden

  • Branding

  • (*) We hebben een sterke tagline die duidelijk maakt wat we doen en wat onze meerwaarde is.

    (**) Merkenregistratie is het vastleggen van jouw merk zodat niemand anders hetzelfde merk kan gebruiken.

  • Hidden

  • Website

    • (*) Je maakt gebruik van tools die de bezoekers, interacties, conversies en dergelijke meten op je website,
      bijvoorbeeld: Google Analytics en Google Tag Manager.
    • (**) https:// aan het begin van je URL betekent dat gegevens die verstuurd worden, versleuteld zijn waardoor ze beveiligd zijn.
  • Hidden

  • Digital

    • (*) Marketing automation kan toegepast worden voor verschillende doeleinden.
      Bij e-mailmarketing gaat het om het sales-ready maken van je leads op een volledig geautomatiseerde manier.
    • (**) Je plaatst blog- of nieuwsberichten en houdt daarbij rekening met zoekwoorden, structuur, en de lengte van je artikel.
  • Hidden

  • Social Media

    • (*) we maken gebruik van een ads manager, stellen doelgroepen in, doen A/B tests, zetten dark posts op en tracken de resultaten van onze advertenties
    • (**) video, GIF, tekst, afbeelding, carrousel, ...
  • Hidden
  • Hidden
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

In deze checklist vind je voor elk van de 5 pijlers enkele belangrijke onderdelen. Aan jou om aan te duiden wat van toepassing is voor jouw bedrijf. De vakjes die niet van toepassing zijn voor jouw bedrijf, mag je leeg laten.
Is jouw bedrijf ready for take-off, discovering the planets of all the way in outer galaxy?
Na de checklist, dien je enkel je contactgegevens in te vullen en dan kom je te weten in welke fase jouw bedrijf zich bevindt.

Ready, set, take-off!