Wie schrijft,
die blijft
Goede content is onmisbaar. De tijd dat online aanwezigheid volstond om gevonden te worden is al lang verleden tijd. Een website die scoort bestaat uit een steengoede en duidelijke structuur, is mobiel, heeft een duidelijke boodschap en veel meer.
Regel 1 in de content marketing: Zorg voor unieke content. Dit is niet enkel belangrijk zodat bezoekers geen voorgekauwde verhalen tot vervelends toe voorgeschoteld krijgen, ook voor de zoekmachines is uniciteit van vitaal belang.
We houden allemaal van sterke verhalen. Het maakt alles behapbaar, is identificeerbaar en de boodschap blijft gemakkelijk bij. Ook zo bij sterke content: Een sterk verhaal maakt dat (potentiële) klanten een merk gemakkelijker onthouden en benieuwd zijn naar meer.
BOEM
The eagle has landed. Of misschien is het een feniks.
Een die uit zijn as herrijst, vuurwerk incluis. Want na tien jaar knallen
vonden we het tijd voor nog eens een serieuze uitspatting.
BOEM dus. Paukenslag